Tessa Ham
Tessa Ham | LinkedIn Kantoor 28 mei 2020

7 essentials om je (geïmproviseerde) werkplek opgeruimd en stijlvol te houden

Nu we al zo’n drie maanden thuiswerken (en dat nog veel langer zullen doen), begin je langzaamaan je collectie met notitieboeken, mappen, laptop spullen en papieren ook thuis uit te breiden. Of je nou aan een bureau werkt of een geïmproviseerde werkplek hebt gemaakt aan de eettafel, werken in de rommel zorgt ervoor dat je minder productief bent.

Deze 7 essentials om je werkspullen in op te bergen helpen je werkplek opgeruimd én stijlvol te houden.

Hema klapkratje

Of je nou aan een echt bureau werkt, of de eettafel inmiddels jouw standaard werkplek is, neem elke werkdag even vijf minuutjes om je ‘home office’ op te ruimen. Berg alle laptop spullen, papieren en notitieboeken bijvoorbeeld op in deze te leuke klapkratjes van de Hema (voor maar €5). Koop er zeker een setje losse letters en cijfers bij. Wedden dat je je heel georganiseerd voelt als jij een kratje met ‘laptop’ en één met ‘kantoor’ in de kast hebt staan?

Opbergkoffers

Heb je geen kast om de kratjes in te zetten en ben je op zoek naar een stijlvolle manier om je spullen op te bergen? Dan zijn deze metalen opbergkoffers van Made misschien iets voor jou. Ze zijn verkrijgbaar (per twee!) in verschillende kleuren, dus zit er altijd wel iets bij wat goed in je interieur past. Voor €49 haal je ze in huis!

Kabelbox

Een kabelbox is een stijlvolle oplossing voor rondslingerende snoeren. Deze vonden we op Bol.com en heeft een uitgeholde deksel, waar je ook dingen in kunt leggen, zoals telefoons, sleutels of andere kleine frutsels. Je bestelt ‘m voor €35,95 op Bol.com.

Nog langer thuiswerken: de essentials die jouw leven een stuk prettiger maken

Marmeren bureau organizer

Praktisch én stijlvol, daar houden we van. Deze marmeren bureau organizer van Made vinkt alle boxjes af. Ideaal om alle notitieboeken, kleine fotootjes en pennen in te bewaren. Je haalt ‘m in huis voor €59 bij Made.

Documenten organizer

Past de marmeren organizer niet helemaal in jouw interieur? Voor dezelfde prijs haal je deze houten documenten organizer in huis. Ideaal voor verloren papieren en notitieboeken. Ook voor deze organizer moet je bij Made zijn.

Canvas zak

Heb je geen vaste werkplek en moet je elke dag je spullen heen en weer verslepen van de eettafel naar de kast bijvoorbeeld? In deze XL zak van canvas kun je al je kleine spullen kwijt. De buitenkant is zo leuk, dat het zelfs niet erg is als je ‘m toch rond laat slingeren. En dat voor €6,99! Je koopt ‘m bij de Bijenkorf.

Metalen draadmand

Werk je veel met papieren en mappen? Behoud het overzicht door ze op te bergen in deze leuke metalen draadmand. Staat onwijs leuk op je bureau en is makkelijk te verplaatsen als je een geïmproviseerde werkplek hebt. Je koopt ‘m voor €7,50 bij de Hema.

Dit artikel verscheen eerder op business zusje WorkJuice.

Meer tips?

Reageer op artikel:
7 essentials om je (geïmproviseerde) werkplek opgeruimd en stijlvol te houden
Sluiten